Skip to main content

Who Am I?

I am becoming the person I hate the most.

How I wish to have a peacefull mind but don,t work.

Spend too much time with virtual world drown me into misery.


Popular posts from this blog

veinti nueve

I am afraid my blog post will be filled with my getting aged related only. Shame on myself. Hahaha... Hell yeah, turned to 29 this month. I believe that is just number since am feeling 22 inside. I will keep in mind that am always in my early 22, that's the best way to stop aging.  Am still on the road. Spent d-day worked in 10° celcius. Kudos to meself that can survive the weather. Well... What to reflects this time of the year? Nothing much but just thanking the universe for all the wonderfull journeys I am having and will have in the future.  My guy asked how do I feel, and I replied "I have no other options but to be happy. I have experiences smiling at the memory from the past and regreting that I didnt cherish the moment back then. So now I want to smile not smiled!". I want to be happy because I need it.

Di Puncak Tangga

Tik..tok..tik..tok... Enggak berasa nih kawan, dah hampir kelar semester tujuh. Semester delapan tinggal beberapa waktu lagi masuk ke dalam kehidupan kita. Dapat dipastikan dengan masuknya semester delapan kita makin sibuk dengan urusan masing-masing. Yang kecil pasti sibuk dengan urusan job tre-nya. Yang cowok pun sepertinya demikian. Yang jilbab gw kurang ngerti neh dia sibuk job tre, kuliah, atau keduanya. Sedangkan jilbab yang lain pasti sibuk dengan organisasinya dan dibantu oleh si pasangan hidupnya. Teman sejawatnya. Sedangkan yang gingsul, rambut panjang, rambut pendek kaca mata, dan gw pasti sibuk dengan kuliah dan job tre. Kalau gw sih ada tambahannya, yaitu bersenang-senang. Hehehe...aku akan menikmati semester besok yang tidak banyak kuliah. Yihaa....setidaknya dengan sedikit kuliah gw bisa mengerjakan sesuatu yang gw dah dari dulu pengen dilakuin. Asik..asik... Tetapi yang jadi masalah gw mesti bersenang-senang sama siapa. Toh, lo semua aja mungkin sibuk dan entah ada di m